Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejen GE Money Auto, ale celá GE Money  je opravdu "dárek" mezi bankami. Souhlas s článkem a nikdy do ní nevstupovat.!V

4 0
možnosti
Foto

No nevím, zkusím si dovolit mít poznámku. Sice s GE Money Auto nemám žádnou zkušenost, ale s GE Money ano. Sice to není moje hlavní banka (tou je ČSOB - doufám že mi to admin nesmázne jako nedovolenou reklamu :-) ) ale u GE Money mám 4 bankovní účty, každý pro jiný účel, a nemohu si stěžovat. Vše zatím funguje perfektně a rychle, včetně IB. Pravda úvěr jsem si u ní nebral a ani tak nehodlám učinit - od toho mám svou hlavní banku, ale jinak jsem zcela spokojen. Tak nevím. :-/ Asi máte jinou zkušenost než já.

1 0
možnosti

Vitejte v tom novém svobodném, demokratickém, lidumilném a pravdolaskavém systemu  Ceske republiky... 8-o

3 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4222x
Muž. Otec. Syn. Bratr. Muzikant. Čtenář. Posluchač. Rak. Knihy. Filmy. Muzika. Víno. Reality. Hrome, ten chlapík tancuje šíleně, kousla ho snad tarantule, nebo co? 

Provozuji server www.movit.cz