Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale maličkost téměř přesně takovým způsobem úspěšně zase nabízela k prodeji nemovitost ještě v předinternetové době.

0 0
možnosti
Foto

Občas se takový lístek ve schránce objeví :-)

1 0
možnosti

Ja to treba udelal - vytisknul jsem si 1000 listecku s textem inzeratu, ve kterem skutecne figurovala mlada rodina s ditetem, obesel jsem si lokality, kde bych chtel koupit byt a rozvesil to po vchodech a nahazel do schranek. A podarilo se mi koupit super byt za akceptovatelnou cenu. Proc? Protoze jsme potrebovali byt a i v dobe internetu nabidka realitek stala za takovy kulovy, ze jsem nelitoval namahy a obetoval jsem tomu 5 veceru. A vyplatilo se to. A - nejsem realitka ;-)

2 0
možnosti
Foto

V54í14t 53J34a21n67š11a

28. 11. 2016 16:20

Je to skvělé. Opět, výjimka potvrzuje pravidlo. :-) Blahopřeji k fajn bydlení... :-)

0 0
možnosti

Zažito na vlastní kůži. Já v nemocnici po operaci a hejno supů na nervozní manželce. Po nahlédnutí do smlouvy následovalo ihned zrušení naprosto nevýhodné smlouvy.

0 0
možnosti
Foto

V25í67t 13J24a63n69š26a

28. 11. 2016 16:22

Bohužel, za určité negativní mínění veřejnosti si mohou realitní kanceláře samy. Pochopitelně, ne všechny. Ale je pravda, že ty nekorektní realitky pak vrhají stín na všechny realitní kanceláře. To je život! Díky za Váš postřeh :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4222x
Muž. Otec. Syn. Bratr. Muzikant. Čtenář. Posluchač. Rak. Knihy. Filmy. Muzika. Víno. Reality. Hrome, ten chlapík tancuje šíleně, kousla ho snad tarantule, nebo co? 

Provozuji server www.movit.cz