Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten článek se "zjevil". Za oba karma.

0 1
možnosti

Mám obdobné zkušenosti, co se administraci diskuze nehodí do krámu, zmizí! Tak začíná každá cenzura. Postup iDNES.cz mi připomíná osud Žida Süsse ze stejnojmenného Feuchtwangerova románu. Nešťastník byl přiveden k šibenici lidmi, kteří měli na hlavě právě tolik másla jako on. Ve stejné situaci je i kdysi otevřený deník iDNES: Maže příspěvky čtenářů, zamlčuje zprávy, o nichž se musíme dovídat ze zahraničních zdrojů, sám se postavil na piedestal jediné správné pravdy, informuje neúplně a tendenčně...

7 0
možnosti
Foto

Nevím, komu říkáte cenzor, ale šéfadmin Banga se vyjádřil již před dvěma hodinami a původní článek si také můžete přečíst. Co by mě zajímalo je to, proč takhle lžete.:-)

1 0
možnosti
Foto

Článek nezmizel, jen byl přesunutý, stejně jako bude nejspíš přesunutý tento.:-)

2 0
možnosti

A vyjádření cenzora, proč článek smazal, bylo taky někam "přesunuto"?:-/

0 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem Vám do báně poslat buchty, ale když jsem klikl tak Váš článek vidím. Pokud se divíte, že byl staženej do soukromých, tak já ne. Pěkný den a nebojte se jít projít, neomarxisti, slunka, genderově vyvážená ani jiná strašidla tu nejsou...

1 0
možnosti

Cenzura byla a je...Rv

2 0
možnosti
Foto

Marku, vy opravdu oplusujete kde co ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Mě by na tom nejvíc zajímalo, kdo má zájem (a financuje) tyto novinářské milice, které občas stojí v jednom šiku proti vlastním čtenářům. Není přeci normální, aby jistá skupinka profláklých autorů byla 99% diskuzí z 99% k smíchu. Nebo jde o to lidi co nejvíce naštvat, aby víc četli a prodávala se reklama? Těžko říct.

5 0
možnosti
Foto

Soros. kdo jiný by to platil, vidíte, na něj jsem při výčtu strašidel zapoměl....

1 0
možnosti
Foto

Jak to jen říct.. jak jsem psal mailem, neříkáte zcela pravdu. Text máte stále na svém blogu, smazán rozhodně nebyl. Stačí se podívat sem: https://vitjansa.blog.idnes.cz/. Pokud jde o komunikaci, také neříkáte pravdu, kopii jsem Vám poslal mailem a pochází přímo z Vaší konverzace s administrací. Jinými slovy, porušujete pravidla, která jsem si Vám dovolil zaslat taktéž vnitřní poštou, tak trošku neříkáte pravdu (a to hned přímo v titulku) a nakonec budete volat "cenzura".

2 0
možnosti

Ohýbání pravidel je v našich zeměpisných šířkách celkem běžné....

0 0
možnosti

Co šilíte? Ten článek na Vašem blogu je... není smazaný, ale pouze stažený z hlavní stránky.

1 0
možnosti
Foto

Kdybych mohl mluvit, ale já nemohu.

3 1
možnosti
Foto

Mlčeti zlato pane Hermánek :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4222x
Muž. Otec. Syn. Bratr. Muzikant. Čtenář. Posluchač. Rak. Knihy. Filmy. Muzika. Víno. Reality. Hrome, ten chlapík tancuje šíleně, kousla ho snad tarantule, nebo co? 

Provozuji server www.movit.cz