Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechápu co je divného na tom, když cyklista v pěší zoně sesedne z kola. Sama na kole jezdím, ale bezohledných buranů, kteří skáčou z chodníku na silnici a zpátky aniž by se starali o to co se děje za nimi nebo před nimi jsem už pár viděla.

9 2
možnosti
JS

Chodíte v tom centru? Jsem pro všemi deseti, protože to je opravdu o hubu, že to tak napíšu.. ale nejen tam, zrovna včera kolem mě prosvištěla na chodníku slečna na koloběžce dost vysokou rychlostí aniž by na sebe nějak upozornila, stačilo udělat krok stranou a myslím, že by to nebylo hezké..

7 1
možnosti
Foto

Já bych zakázal chodce. Víte jak by to bylo na Václaváku krásné. Rv

7 0
možnosti
VS

Je vidět, že jste v těch místech dlouho nebyl. V některých uličkách okolo Staroměstského náměstí stěží projdete, natož aby jste tam projel.

2 1
možnosti
Foto

Maminky by měly s dětmi chodit do hospod. Ludvík se o tom v budoucím tvaru minule nějak zmiňoval. A já bych taky rád potěšil oko pohledem na maminu s capartem, jak drandí do hospody, když já musím s pivem sedět venku na předzahrádce, ve větru dešti... ;-D

9 1
možnosti
JA

Maminky a důchodci můžou do hospody, když je tam teď čistý vzduch

19 1
možnosti
JB

Mohli i předtím.

0 2
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4222x
Muž. Otec. Syn. Bratr. Muzikant. Čtenář. Posluchač. Rak. Knihy. Filmy. Muzika. Víno. Reality. Hrome, ten chlapík tancuje šíleně, kousla ho snad tarantule, nebo co? 

Provozuji server www.movit.cz